Saturday, July 9, 2011

selamat pagi !

okayyhh hari nie aku tak tahu asal maybe kitorang kena sumpah sandman sampai tidur nyenyak nyenyak last last aku nan teha keluar blok pukul 6.07 minit pagi .dah nama 7 minit lalu (i repeat TUJUH MINIT) , alas , ada jugak record keluar lambat tahun nie =,=' but then lepas sembahyang kena duduk ikut bilik check kehadiran and of course duduklah aku n teha dengan ahli wing A , tapi yang tinggal sekerat dua orang jeahh . tapi tak tau lahh apa kena dengan iffah tiba tiba bajet CUTE pastuh nak MANJA manja pulak . 0,o . sian aku farah nan teha .


naik prep , kelas KOSONG bhai . daripada percentage lelaki yang ada dalam 4 BESTARI , 5 % je yang naik . tu lah dia . -___-" .


ok dah . disebabkan menghidapi simtom kebosanan yang amat melampauu , bukak laa fb ..




tengtedengggg . Liza bt Mohamad a.k.a ibu dah tag berapa bijik gamba tah . rupanya ayah dah kemarukk cerita Seth Tan nan Nora Elena tuhhh . hahahaha . na tengokk ??






tak sangka aku ;')




pastuhh , stalking :)


ngehngeh , pkey aku tak buat ke encik _____ ????
weyy aku buat laa .
(harapmaafayatdibawahiniadalahuntukpemberitahuankepadapihakyangberkenaansahaja.)


tolong laa . eventhough aku (benci gila babss kat minah nieyhh) , tapi aku kesian kat dia sebab kau buat dia macam toyy yang macam kat toys'r us tuhh . ye memang aku admit aku still masih strongly believe that aku sayanaanggggg kat kau , tapi kau tak payahlaa buat orang camtuhh . pkey laa . aku tau kau nak 'spm' (konon lastlast cpl nan org lainn . bodohh) amende sume , minah tu punn sebaya nan kau , kau pkey dia takde feeling ke klw dia dapat tau pasal yang kau bagitau kat aku tuhh ?? dont be such a hypocrite laa dearr . better you do something before anything bad happens to you . dear encik , aku sayang kau . ye . maybe kau rasa aku tak habishabis menyibuk serabut dalam life kau , tapi kau tak ingat ke hapa benda kau janji amende ntalaa aku malas nak ingat . tapi kalau kau buat camni kat any of the girls you'll meet in the future , serious aku cakap , susah kau nak hidup t . memang aku usha kau dari jauhh , tapi kau tak rasa ke macam bodohnya aku memperbodohkan orang lain sebab _____ . aku bukannya apa . aku cakap nie sebab aku sayang kau . tu jea . hope you'll face a greater obstacle rather than i do , cause you really do need that . loveyoualwaysbabe . regards .


ok dah cukup . penat laa sedih jea . tak penat ke ?? ;')


ALE =9