Thursday, July 14, 2011

hiyargghhhh !

minggu nie aku happy sangat sangat sangat .
sebab macam macam yang aku hope dah came true , but still ada lagi yang kurengg .. =l

wishing for something great to happen is just like waiting a cake to bake in the ovenn ..

hahahahaha bodohh gila .

haa !! and aku ada 'reunion' balik dengan two studs kat siniee .

sharifah fatin aisyah jamalolail
(gila panjang)

and

mohammad syafiq mohamed

hihihihihi . both from sekolah rendah aku yang sama masa aku kat seksyen 1 , kinrara duluhh .

huwarghhh aku nak jumpa balik dengan diorangg whooaaahhhh -________-"

tak sabar nak balik .. ;'(

tunggu jealaa sampai 29 july t ..huhuhuhuwaaaaa ..


and one more thing happened ..entahlaa sampai bila aku nak jadik camni .SUMPAH SERIOUS SHITT aku rindu dia .yeah i noe memang annoy tak habis habis cakap pasal mamat tak guna tuhh , but as just you put yourself in the situation that i'm facing ,you'll do the same as me .memang aku stalk dia tiap-tiap hari(ha'a ye memang bodohh sgtt) , but then bila kow terbayang balik all the memories you had macam fast forward cd , pastuh teringat tiba tiba dia ada gf baru kat luar , memang kow rasa macam nak bunuh je jantan n betina tuhh all at once n let them feel the same as your heart does ..

ah .

tulis kat blog .laenn lah .

coming soon ! :D

ALE =9